dijous, 26 de maig del 2011

Primer dia: maquillatge


Avui comencen les classes de la tarda de Representació Escènica i les farem amb na Carmen Escribano. Estic contenta de poder assistir perquè a les classes del matí, amb en Toni, no puc anar per mor d’estar fent feina.
A aquestes sessions es suposa que ens dedicarem a preparar la part dels vestuaris i decorats de l’assignatura. Avui concretament, treballarem el maquillatge. Na Carmen ha portat molts tipus de pintures de textures i colors diferents. Ens ha explicat com els hem d’utilitzar i ens ha deixat triar la temàtica a nosaltres mateixos. La qüestió és que experimenten i provem.
A mi em feia gairebé més il•lusió que em maquillessin que pintar, ja que no hi tinc gaire destressa. Així que de seguida m’he oferit de conillet d’índies i na Marina s’ha oferit per maquillar-me. Com que hem trobat un color daurat preciós i a més molt bo d’aplicar, na Marina s’ah decidit per maquillar-me de lleó. M’ha extés aquest clor per tota la cara i després, amb una barra de color negre, ha anat perfilant els ulls, el nas i el bigotis. Podeu veure el resultat a les fotografies. Realment li ha quedat força bé.
Les meves companyes de grup també s’han maquillat entre elles. Na Pili hi té molta traça i ha maquillat a na Sara de marieta. M’ha encantat com ha quedat!. També ha maquillat a na Lucía de cuiner, amb el bigots arrodonit i tot. Estava molt de riure. A Na Pili l’han maquillat de papallona i li quedava molt bé.
Després m’he posat amb n’Ana Marina a maquillar na Marina. La nostra intenció era maquillar-la de geisha, però la veritat és que crec que ens podem dedicar a una altra cosa, haha!!. Primer li hem emblanquinat la cara, però hem usat barra i ens costava un poc per escamapar-la per la cara. Segurament ens hauria anat millor un tipus de pintura més cremosa i aplicar-la amb un pinzell. El resultat no ha set l’esperat perquè quedaven moltes zones, com ara les zelles, per cobrir del tot. Després hem perfilat la ratlla dels ulls i li hem fet la típica coueta per marcar els ulls axinats. Tal vegada la ratlla ens ha quedatmassa gruixuda. Per acabar, hem pintat els llavis ben vermells, com duen les geishes, i en forma de coret, deixant per pintar les comisures.
Quan hem acabat de maquillar-nos entre nosaltres m’he passejat per la classe per veure què feien la reta dels companys. La veritat és que tenim grans artistes al grup i sobretot gent molt creativa. N’Ana Bonet estava maquillant a n’Alicia de tigre i m’he quedat ben sopresa pel resultat. Aquesta al•lota pinta súper bé i a més té molta gràcia fent-ho. M’ha encantat!! També la resta de companys han realitzat uns maquillatges bastant laboriosos i sobretot molt originals. Són uns artistes!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada